Чому Київщина відпускає грошовитий Славутич і вчепилася за злиденне Коцюбинське

30 червня 2020 09:00  1358   0

Після того, як ми виявили віртуальні гроші в паспорті Коцюбинського ОТГ, з'ясували, що в паспорті, домалювали 1 амбулаторію і ще багато чого, ми вирішили ознайомитися з документами, на підставі яких формувався паспорт спроможності.

Казначейство надало відповідь на депутатське звернення Ярослава Юрчишина (фракція "Голос"), що річний бюджет селища... 31,7 млн, із них 31 624 млн.грн. загальний фонд і спецфонд в межах жалюгідних 111 тис грн. Тобто сумарно буде менше 32 млн.грн.

 

Навіть, якщо додати ПДФО, яке має бути в селища, то буде дійсно десь 50 млн і їх не стане навіть на базові потреби.

 

А тепер порівняйте бюджет Славутича, де населення не набагато більше, має 85 млн за квартал!!! Навіть не на рік!!!

 

Тобто у Славутича, який відпускають в Чернігівську область реальний бюджет на квартал 85 млн, а у нас віртуальний річний і того менше!

І для розуміння, якщо у нас нема швидкої, нема лікарні, тисячі дітей їздять в школи Києва і т д, то в Славутичі є 1 заклад вищої освіти, 4 школи та ліцей, 6 дошкільних закладів, лікарняне містечко, 2 заклади позашкільної освіти, 2 басейни, 5 фізкультурно-оздоровчих комплексів, кінно-спортивна база, яхт-клуб, дитячий будинок сімейного типу, краєзнавчий музей та багато всього іншого. Фінансується харчування дітей в шкільних та дошкільних навчальних закладах

У дошкільному закладі Славутича на утримання 1 дитини витрачається близько 54 тис.грн., а в закладах середньої освіти на 1 учня з бюджету міста витрачається близько 27 тис.грн., це дані паспорту бюджетної програми Управління освіти і науки Славутицької міської ради на 2020 рік.

У Коцюбинському зараз харчування коштом батьків, а в школах нема груп подовженого дня. Ті ж, хто малював дані для паспорту спроможності Коцюбинської ОТГ відверто поклали таке утримання на плечі батьків, і жодної надії на зміни немає, то хто буде брати на себе відповідальність за людей, життя яких напряму залежить від видатків з місцевого бюджету, наприклад хворих на цукровий діабет?

Аналізуємо паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2020 рік відділу охорони здоров'я Славутицької міської ради "Централізовані заходи на лікування хворих на цукровий і нецукровий діабет". Як бачимо кількість хворих 77 чоловік, і відповідні видатки в сумі 458 226 млн.грн. в Славутичі є. У нас в селищі десь 45 осіб інсулінозалежних і бюджет селища має забезпечити хворих життєвонеобхідними ліками, близько 269 000 тис.грн., але власних ресурсів у нас немає. Де брати гроші людям на дороговартісні медикаменти?

Це все можливо саме тому, що у Славутичі є підприємства, а відповідно робочі місця та значна кількість ФОПів. Так 84% бюджету становить ПДФО та 9% ЄСВ. Фактично все доросле населення працює і має вищу освіту.

Так і ми хочемо басейни. Де наш виш? Де наші 5 фізкультурно-оздоровчих комплекси? Я про яхт-клуб взагалі мовчу. Ми ж спроможна громада! Так твердить паспорт. У нас вода в водогоні лайно два роки і ніхто не може це виправити, хоча екологи кажуть, що це надзвичайна ситуація, коли в водогоні вода з фекаліями і забруднені свердловини. Який яхт-клуб! І от чому вчепилися зубами в малий анклав, а Славутич, який формує чималий бюджет і дає області податки відпускають?

Все просто. Є Біличанський ліс, який ми не даємо дерибанити. І тут постає питання площі селища.

Cайті ВРУ дає площу 0,087 тис га.

 

І це не просто так. Бо є документ, який засвідчує, що площа Коцюбинського – 87 га. І це не просто вигаданий Києвом документ. Це документ – Ірпеня!

 

Наразі ж ми бачимо, що в паспорті площу селища збільшили. Це за рахунок яких земель і на підставі яких документів?

Один з нардепів дізнався також площу селища і зауважив нам, що вона таки завищена. У паспорті цей показник на рівні 1,9 км. кв.

 

І от постає питання, хто і як рахував площу селища? Виявляється, що площі населених пунктів ОТГ вираховувалися... "за допомогою геоінформаційного програмного забезпечення департаментом містобудування та архітектури Київської ОДА".

 

Цікаво, чому площу населених пунктів визначає якесь незрозуміле програмне забезпечення і яким чином це може бути пов'язане з юридичною площиною справи, яка дає РЕАЛЬНУ картину того, що закріплено за кожним населеним пунктом.

Але якщо у випадку збільшення інших населених пунктів області область при неправильному вимірюванні забирає свої ж території, то у випадку з Коцюбинським область просто заходить на територію міста Києва.

Так от тепер уявіть, що з завищеним нереально бюджетом, з завищеною площею території, із "загубленими" щонайменше 3300 дітьми, віртуальної амбулаторією і т.д. нам намалювали показник спроможності на рівні 2,5 (фото зроблене Михайлиною Скорик-Шкарівською).

 

Ми з громадою сидимо, коли зводимо цифри і думаємо, а ті політсили, які блокують приєднання, вони готові йти і управляти селищем без медицини, повноцінного освітнього забезпечення, поліції і з напіввіртуальним бюджетом?

Я так розумію, що за нас восени планують битися найбільші партії. Такий ласий шматок з бюджетом для неординарних управлінських рішень і розвитку!